Modeveckan i Stockholm 2010

   På måndag bär det av till modeveckan i Stockholm så då blir det inget fotande för min del för jag kommer att jobba som Make Up Artist! Vi får se, kameran kanske smyger ner i väskan trots allt det är ju modevisning. Detta är något jag verkligen ser fram emot.

  De designers som kommer att befinna sig och ha med sig sina kollektioner är bland annat: Filippa K, Camilla Norrback, Ida Sjöstedt, Nina Jarebrink, Whyred etc. De två sistnämnda kommer dock ha sina visningar på tisdagen. Modeveckan kallas för vecka när det egentligen bara handlar om 3 dagar, lite roligt.

   För mer info se Modeveckan.



Bild lånad ifrån hemsidan: http://www.mercedesbenzfashionweek.se/


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Får du betalt eller är det gratisjobb? Jag blev erbjuden förra året att sminka men det var TFP så inget jag riktigt kände för att betala för att åka o göra :S



Varför tror du att jag ska få jobb lätt? FInns ju inga i Dalarna att få ens..haha! ;D

2010-08-11 @ 15:21:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0