Brudportträtt från gårdagens session i centrala Eskilstuna

   Igår fotograferade vi ute på stan i centrala Eskilstuna för att promota studion som har öppning på lördag med invigning. Den 13e klockan 13:00, det får ni inte missa :)

   Vi bjuder på lättare tilltugg, bildvisning på våran portfolio (vi som håller till nere i studion), utlottning av 2 fotosessioner hos mig och fotograf Sanna Ek. Om ni har tur får ni även se hur en fotosession med sminkad modell, live!

   Igår så gick vi ju in efteråt i studion och då passade jag på att fota några inomhus porträtt av min "brud". Så här är Sofia som är sminkad och stylad av mig och även hr min brudklänning på sig:



Modell: Sofia C
Fotograf & Make Up Artist: Kristin Lundberg


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har ni gift er och i så fall grattis!

2010-11-07 @ 22:36:17
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Ja men du sa ju att det var din brudklänning, så då ska ni gifta er alltså?

2010-11-08 @ 08:40:20
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0