Modellfoto från gågatan i söndags:

   Efter fotosessionen i lördags ute på gågatan i centrala Eskilstuna med Sofia C i brudklänningen och Sofia S här på bild så begav vi oss in i studion för att värma oss lite och föreviga lite fler bilder. Från början hade Gina lagt make på Sofia här men jag la på ännu mer för en annorlunda make i studion lite spontant sådär.

   Denna bild var i färg då Sofia r full med guldglitter men kunde inte låta bli att göra den svartvit då hon har så underbara ögon här på bild :) Nu tackar jag för mig och säger godnatt för nu har jag gjort mitt idag :)




Modell: Sofia S
Make Up Artists: Gina & Kristin Lundberg
Fotograf: Kristin Lundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0