Mitt älskade charmtroll blir så förtrollande på bild:

   Hade planerat att dona både med tösen fotoalbum då jag fått hem bilder till det och retuscherat en del andra bilder men jag är helt slut i kroppen efter jobbet här. Ska faktiskt ta och lägga mig och glo på film så jag får vila tills imorgon.

   Då bloggen blivit lidande när jag ej retuscherat som jag ska så bjuder jag på denna charmbild på mitt älskade hjärta. inte den bästa bildkvaliten men vilken min hon har. Därför jag försökt retuschera den som en tavla ;) Lyckades betydligt bättre med en bild jag gjorde på hennes kusin men detta får duga.

 




Modell: Thilda S
Fotograf: Kristin Lundberg


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha tack ;)



och vilken söt bild..haha underbar!

2010-09-20 @ 19:40:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: jenny - foto

för det första: skrattade sjukt mycket till bilden, underbart!



sv: jaaduu, ska gå ännu ett år + höstterminen i gymnasiet och då är jag äntligen klar, senare söker jag in till sverige! Så detta skér först om ca 2 år!



Skulle helst av allt bara skita i gymnasiet o börja med något jag ska bli när jag "blir stor" ^^

2010-09-20 @ 20:12:11
URL: http://narstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0