Hästfotografering - Sarah & Egga

Fotograferade hästporträtt här om dagen där jag sminkade ryttaren och sen red vi ut för att föreviga Egga som inte alls hade någon lust att göra precis som vi ville men det är ju därför det skall vara svårt att fotografera hästar ;)


I Vilket fall som helst fick vi till en hel drös med fina bilder & inom kor dyker även ett erbjudande upp angående just hästfotografering för de som vill ha, sen ska jag ut till hästgårdarna och lämna dessa erbjudande så jag får fotografera lite mer hästar, imorgon bär det dessutom ut till Strömsholm där jag skall fotograffera hoppning & dressyr är det tänkt.




Sarah & Egga
Fotograf & Make Up Artist: Kristin Lundberg

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har bara sett den som liten i mobilen. Jag har en gammal mobil ;) Men jag tyckte jag såg ut att vara stor som ett hus :P Nu är jag ju inte direkt liten men tyckte jag såg mkt större ut så just den bilden kommer väl inte jag använda tyvärr :P

2011-06-04 @ 12:40:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha nej förlåt men jag vet inte vad tusan JAG höll på med på den bilden :P Såg långt ifrån bra ut..hahaha :)

2011-06-06 @ 23:48:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0