Alla nyföddfotograferingar gör att man längtar efter sin egna lilla knodd..

Ibland kan man tro att jag har en torktumlare i magen så mycket rör det på sig därinne. Ett livat barn som jag bara längtar efter att få hålla i min famn just nu. Kan bero på att jag mest är sängliggandes men också på grund av att jag får se alla ljuva små bebisar ifrån alla nyfödfotograferingar jag tagit den senaste tiden.

Imorgon är det tillväxtultraljud och jag har min moder med mig som rest enda ifrån Trondheim Norge för att se hur jag mår och har det. Något som verkligen uppskattas och saknats då jag ej träffat henne på ett år. sedan min syster gifte sig i augusti förra året.


Här är söta lilla Tyra som förevigades för inte allt så länge sedan:



Kommentarer
Postat av: Madde

vilken underbar bild:) så söt

2012-04-18 @ 11:45:49
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hejhej! Jag har kikat på din blogg lite och jag ser att du är intresserad av fotografering. Vad kul! Vill tipsa dig om en fototävling på min blogg med ett jättefint pris, du får jättegärna delta! Det är inte alls krångligt att delta heller. Vore kul om du är med, eftersom du uppenbarligen är riktigt duktig på att fota. Här har du en länk till inlägget: http://expectations.blogg.se/2012/april/varkanslor-fototavling.html



Kram på dig!

2012-05-04 @ 16:02:06
URL: http://expectations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0