Får vi åka hem?

Det är frågan. Är inne på den 8e dagen på sjukhuset & har precis kommit tillbaka ifrån NEO där min stackars pojke blivit fotograferad under sin provtagning. Vad man får genomleva. Så nu hoppas vi att provet visar att han ej behöver sola vilket jag ej tror men man vet aldrig. Har fått sova jättebra inatt då han ammat så bra så nu hoppas jag bara vikten är bra så vi får åka heeem. Nu vill jag verkligen HEM!

Vi måste ju få chansen att prata om minimonstets namn & få vara en familj igen. Något jag verkligen längtar till.

Sen att få kika på alla underbara bilder från sjukhuset ska faktiskt bli kul. Har mött några kunder i korridorerna vilket jag tycker är lite roligt. Nej nu somnade han här så nu blir det en powernap innan frukost...


Kommentarer
Postat av: Nadja

FÖrstår att du vill hem, snart så! Kram

2012-04-27 @ 07:11:26
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0