Fine Art Nude - Motljus såklart

Kunde man förvänta sig något annat ifrån mig. Fick över en 40 taggare som nog kan halvera sin ålder när man kikar igenom bilderna som togs med den kroppen. Vi hade pratat länge om att föreviga hennes tattueringar och det var riktigt skönt att få någon på besök från gamla jobbet.

Mycket jobbsnack blev det inte för vi hade så mycket annat att prata om och det är ju inte helt fel när det är så. hon gjorde mig inte mindre lycklig när jag sean skall få använda dessa enligt mig ljuvliga Fine art nude bilderna i min portfolio. självklart så finns det bilder med det klassiska svartvita motivet som är något mörkare än dessa men varför börja i den änden när det är såhär jag alltid fotograferar :) Fast dessa har kanske lite mer kort skärpedjup än en motljus effekt just denna gång.



Kommentarer
Postat av: Madde

åh, vilka vackra bilder, gillar verkligen ljuset:D

2012-04-11 @ 09:22:27
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: ingen aning faktiskt. Tog bilden när jag var i botaniska trädgården

2012-04-11 @ 09:27:14
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0