Idag blev det tufft..

Igår fick lillkillen sola hela dagen så denna morgon låg han hos mig & bara gosade för första gången på ett dygn. Har haft en otrolig huvudvärk & ej sovit alls så de skulle ta nya prover på honom för gulsot & låta mig sova lite extra. Skönt tänkte jag då jag skulle vara utvilad när sabon skulle komma.

Då ringer min bättre hälft & berättar att tösen hemma är magsjuk så han måste stanna hemma. Nu får jag ej träffa henne på 2 dygn & det blir inte bättre när sambon berättar att hon igår sagt att "pappa jag är stark, jag klarar det!" om att vara vaken & orka att åka & hälsa på mamma på sjukhuset..

Nu vill jag bara hem..


Kommentarer
Postat av: MosterPoster

Hej gumman!

Ni är så duktiga allihop, men vila dig så mycket du kan.. Thilda har en underbar pappa, så dom klarar sig och du är en underbar mamma, så allt löser sig om man har tålamod...



Vila-krya-styrke-kramar till er fyra! <3

2012-04-24 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0