Instragram - Photolocations

Efter att dotra blev kidnappad igår av sin moster & kusiner för ett litet slummerparty i Katrineholm begav det sig att hämta tösen.

Efter att försökt komma iväg i 4 timmar som bara resulterat i att jag tvärslockna i sängen & sedan upptäckte att jag svullnat upp så det värker som fasen i kroppen fick Odågan köra för det har jag gett upp nu.

Lika trött igen men fick iallafall chansen att ta bilder på de platser där jag vill ta kort på mina ballerinor på vägen. Något jag velat länge men det får vänta tills bebisen är ute för nu är det bara att koncentrera sig på en förlossning & att minimonstret håller sig i magen & växer till sig.

MEN en gammal ek, en all'e & en står gård skall bli del av mina ballerinabilder det lovar jag.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Spännande platser att fota på men koncentrera dig på att vila och den kommande lilla "torktumlar´n"

2012-04-17 @ 18:29:24
URL: http://snackamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0