Vad vorre jag utan min ängel?!

Var morgon blir jag väckt av något så underbart som min dotters skratt. Min sambo är också med på ett hörn då han väcker henne på mornarna då hon varit så trotsig när jag gjort det men nu är det en annan femma. Att bara ligga och lyssna på dom ger en ro i själen. jag hoppas bara att hon inte blir alltför svartsjuk när lilla Råsa kommer som hon döpt bebisen till och det spelar då ingen roll om det är en pojke eller en flicka för råsa eller Blixten skall den heta. Haha, ideer.

Idag är det tillväxtultraljud igen och det är första dagen jag vaknar och mår helt okey så jag har fått mer jobb gjort än vanligt vilket är helt underbart kan jag säga för nu börjar det trycka på och jag känner att jag verkligen måste hinna klart med alla mina retuscheringar så jag kan börja fokusera på annat.


Tills dess ska jag bjuda på en favoritbild på mitt lilla hjärta i ny retusch som togs förra sommaren precis när vi hade flyttat in i huuuuset!


By the way vad tycker vi om nya headern?



Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Gillar nya headern :)

2012-04-11 @ 12:38:29
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0