Utställningsdags!

Idag är dagen D, den dagen jag har kämpat med i nio månader har kommit. Idag är det meningen att mitt lilla projekt skall vara slutfört. efter ett x-antal bilder på datorn och endast 18 för visning i Eskilstuna stadsbibliotek ställer jag ut mina fotografier idag men känner mig ändå inte riktigt klar.

Trots variationen av bilder, rörelse, kort skärpedjup, natt foto, undervattensfotografering, projection art och mer därtill vill jag ändå göra mer. Allt detta under en graviditet där jag drabbats av havandeskapsförgiftning som gjorde att jag födde min son en månad för tidigt.

Jag kan lova er att mitt huvud går på fullvarv just nu och jag redan har startat ett nytt projekt så får vi se vart det leder. En kopp kaffe till att börja med sen bär det av ner till att sätta upp mina verk.
 
 
 
För att se fler bilder & Behind the Scene så kika in på min hemsida:www.kristin-photography.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0