Barnfotografering i Norge

Har ju missat att förtälja om min barnfotografering jaghade i Norge. Blev bokad när jag skulle upp och besöka mina systrar och moder som bor där nedanför trondheim. Min moders vänne hade sett min sida och när jag skulle på min systers konfirmation så ville de boka mig för en barnfotografering något jag verkligen inte säger nej til.

Efter fotograferingen så träffades vi åter igen på middagen efter konfirmationen och då hade den lilla killen på sig en norsk folkdräkt, jag kunde då inte låta bli att fråga om jag fick fotografera honom i den så det blev ytterligare ett gäng med bilder för att föreviga denna underbara lilla gut. Dessa dräkter är något man inte ser så ofta här hemma i Sverige så det gäller att passa på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0