Midsommarfirandet i halvt liggläge..

Igår blev det kotknackaren för mig så jag har haft ett otroligt roligt midsommarfirande mestadels liggandes på rygg tyvärr. Hade en kota i ryggslutet som hoppat helt snett och gett mig en liten inflamation, som tur var han jag gå till kiropraktorn innan helgen istället för att gå med smärtan hela helgen.

Nog om att tycka synd om mig, får ju inte sitta så länge men vill iallafall dela med mig av lite bilder ifrån min senaste undervattensfotografering med mina dansare så ska jag visa lite fler BTS bilder imorgon ;) Här är en av favoriterna även om jag har bättre men en sak i sänder..



Kommentarer
Postat av: Madde

så vackert:)

2012-06-23 @ 10:52:49
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0