Nu drar vi till Norge..

Nu drar vi vidare till Norge jag och mina minimonster. En 10 timmars resa med barnen ska ju bli himla spännande, tur att vi öter upp med moster och huliganerna i Borlänge. Tror allt packats ned idag, gigantisk väska, vagn, iPad, kameran är givet då jag kommer att få fotografera en liten bebis när jag ändå är där.

Vi åker för att medverka på min lillasysters konfimation, något som är väldigt stort i Norge tydligen. Ska bli otroligt roligt att åka, något jag verkligen sett fram emot. Älskar Norge ;)




Min älskade moder och hennes första besök hos lillebror :)

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, va kul:)

2012-06-06 @ 20:37:24
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: MosterPoster

Ha det så underbart däruppe nu.. och KRAMA OM alla där från mig!!! <3

2012-06-06 @ 23:50:55
Postat av: EllinorO

Ja, det är klart det är stort. Det är då hon får sin Riktiga Norska folkdräckt som hon ska kunna ha hela livet. Det är stort det.

2012-06-13 @ 20:09:37
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0