Ballerinafotografering - Helgnöje

Detta är vad jag roar mig med när jag legat inne en hel vecka med sjuk dotter, attans roligt var det när jag fick med mig sarahs kära sambo som även han ställde upp på bild och upptäckte att det är inte så lätt att få till det fotografen söker ;)

Jag har ju en hel lista med bilder jag vill ha till min utställning och planerar noga vad det är vi skall fotografera när vi åker ut av den anledningen att jag ej velat att mina dansare skall bli sjuka, frysa ihjäl och jag är ej ute efter en hel fotografering utan en specifik bild/ gång vi kör. detta resultarerar i VÄLDIGt mycket jobb och väldigt mycket fotograferande men vad gör man inte för konsten, var det ju någon som sa sist när jag förevigade Sarah i 7 minusgrader ;)


Idag mår jag inte så bra dock, det får jag för jag är så dum, snorar och har mig, tur att det är retuscheringsdag och att jag kan hålla mig inne för att jobba.


Här är iallafall en av de bilder vi fick till igår som skall ingå i min lilla utställning kan man ju hoppas:




Modell Sarah A
Copyright & Fotograf: Kristin Lundberg

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: usch, inge kul ju:( Hoppas du blir bättre under dagen.



Vilken vacker bild, älskar dina ballerina bilder:D

2012-03-19 @ 13:43:14
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: så lite så;)Hehe

2012-03-19 @ 14:34:01
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0