Ett glas vin till frukost någon?

I think not men ett litet skratt fick jag när sambon kom hem ned en vinnare & sa "älskling jag kan lova att du inte kommer bli sugen på rödvin denna gång med tanke på vad jag köpt för något"

Har gått & suktat efter ett glas vin sen jag blev gravid men det får allt vänta såklart.

Iallafall för sisådär 2 år sen gick jag upp en tidig morgon, gjorde frukost & satte mig vid tvn. Tog en smakbit som jag skulle svälja ner med ett par klunkar juice jag hällt upp. Sagt och gjort det gick bra enda tills jag upptäckte att jag hade rödvin i glaset & ej juice, vem tusan köper rödvin på tetra?

Kan säga att jag fick en smärre shock & vinet flög. Usch inte vad man vill ha 7 på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0