Förlossning i v 34?!

Om jag skulle vara påväg & föda barn i detta nu skulle jag vara livrädd då min bebis bara väger 1600 gram.

Nu har jag en väninna som hade BF dagen efter mig vars vatten gick för 2 timmar sedan. Jag har bara lust att rusa till sjukhuset & lugna henne för jag själv hade varit jätteorolig om det hade varit min situation.

Dock så har ju jag redan ett litet prematur barn sen innan & där gick allt bra utan problem men jag blir så orolig bara när jag själv suttit i samma sits & är gravid i samma vecka som henne.

Detta har ju dock ingenting med fotografering att göra som jag brukar skriva i denna blogg om, vill bara skrika ut hur orolig jag är någonstans.

Idag ska jag iallafall jobba på Make Up Store så jag får annat att tänka på när jag står & sminkar så nu är det dags att göra klart dagens svarta outfit & min make up!

Känns bra när man har tankarna på annat håll!

Bilden jag lagt upp är tagen 2 dagar innan min tös kom förra gången & då var jag liten & hade inte gått upp så mycket själv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Stanna där inne lilla bebis!! Några veckor till!

2012-03-31 @ 10:22:30
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: MosterPoster

Jaaaaa, lilla hjärtat.. Simma lugnt ett bra tag till i mammas mage!

2012-03-31 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0