Nyföddfotografering med min grodprins..

Stackars liten han blir förevigad varje dag men jag kan ju inte låta bli. Önskade at jag hade börjat fotograaferat för 3 år sen när min dotter kom men så är nu inte fallet. Idag firade vi lilltösens födelsedag och fotograferade hela kalaset med vilda kusiner, mostrar och morbröder. Lika trevlig och rörigt som vanligt!

Ska sätta mig och göra i ordning lite av de bilderna så jag kan göra ett inlägg imorgon men just kunde jag ju inte låta bli att kika på dessa små favoriter. Skulle dokumentera varje dag med honom om jag kunde det men en fotografering i veckan skulle nog inte sitta helt fel för att se hur han växer och utvecklas. En hel del bilder lär det allt bli ;)



Kommentarer
Postat av: matilda

Han är så fin och du är så duktig Kristin!

2012-05-06 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0