Porträttfotografering - Sofia

På lördag skall jag åter igen få träffa en av mina modeller jag använder mig mycket av och bara för sakens skull så kunde jag inte låta bli att gräva igenom våra gamla bilder för att göra en nyretuschering. detta resulterade i en retuscheringsteknik jag nog aldrig använt mig av så det var lite roligt.

Har lekt med olika texturer och några av mina favorit actions jag gjort för att skapa en liten Retrokänsla, vad tycker vi?



Makeup och hårstyling står även jag för.



Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Du har ju en liten grabb hemma att ta hand om, plus resten av familjen och alla dina andra fotojobb, förståeligt att du inte hinner med allt! :) Har pojken fått nåt namn än?

2012-05-20 @ 09:41:32
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Åh Lucas var ju fint :) Ja jag vet, känner igen det där lidande blogg-fenomenet :P Har tänkt att jag ska göra om bloggen så den matchar hemsidan lite mer, men det får bli när det blir, just nu har jag andra prioriteringar :)

2012-05-20 @ 09:45:58
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0