Vill du ha en gratis fotografering på din nyfödda?

Skall du föda, känner du någon som ska få barn eller har du precis fått ett barn här i dagarna så tycker jag du skall maila mig, jag söker efter en nyfödd som är mindre än 14 dagar eller en som kommer att komma de närmsta dagarna.

Du får gratis nyföddfotografeing och de bilder jag väljer att retuschera på CD.


Vad är haken frågar då ni? Det är lite hemligt tills på tisdag men jag kan garantera att ni inte förlorar på att få gratis bilder på erat barn.


Maila era kontaktuppgifter samt gärna en bild till: [email protected]



Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Jättefin ny design på bloggen! :)

Så många fina bilder på små bebisar! Måste verkligen fota min egen lilla tös lite mer i min egna "hemmastudio". Vill ha några fina där hennes pappa håller henne på armen. Men snart är hon för stor ju. Hihi!

2011-11-03 @ 20:05:05
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Så fin bild! Vill också fota nyfödda .)

2012-04-10 @ 11:09:38
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0