En väldigt sjuk fotograf- Ger frånvaro på bloggen

Har fått några kommentarer och frågor angående min frånvaro här på bloggen. inte meningen alls att hålla er på halster, tvärtom skall lägga ner mer energi på denna blogg från och med nu.

Jag har legat väldigt sjuk, blev magsjuk till jul och var dålig en vecka, dagen efter nyråsafton blev det en tur till akuten med otrolig magsmärta. Jag hade fått njurstenskristaller, inte riktigt njursten utan bara på gränsen till att få det. tur var väl det då en operation med avlägsnandet av njursten & en graviditet inte är en bra kombination.


Nu är jag iallafall på fötter igen, sitter och gör om min prislista och hela min portfolio till det bättre kan man ju hoppas.


Har flugit idag så ska sätta mig och kika på mina bilder ifrån planet idag samt förbereda för morgondagens nyföddfotografering.


nu vet ni status men jag lovar att blogga mer!!!

Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Ta hand om dig :)

2012-01-09 @ 08:27:43
URL: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0