10 nyfödd fotograferingar på 10 dagar:

Att fotografera nyfödda är något jag verkligen brinner för så vad passade då inte bättre att få föreviga sin egna son och ge mig jälv ett minne på vägen en fotografering om dagen i tio dagar. Här är en bild ifrån varje set jag kört ifrån dessa sessioner med honom (och fler finns)

Jag har haft ännu mer ideer om vad jag vill göra för bilder men man kan inte hinna med allt tyvärr så jag får helt enkelt passa på att föreviga de bilder jag har i åtanke när jag blir bokad för nästa nyföddfotografering av kund.



Kommentarer
Postat av: Johanna- Mamma till Lukas och Klara

Helt otroliga bilder!! Och en underbar liten pojke!

2012-06-27 @ 16:20:13
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0