Skärpning!

Nej nu blir jag arg på mig själv nu har jag ett löfte till mig själv att jag faktiskt skall bli mer aktiv här och blogga varje dag annars lägger jag ner det här känner jag. Det enda jag pratar om, om dagarna är ju fotograferingen så det hade ju varit hemskt om jag ej hade något att skriva om! Jag ska ta tag i och börja med min rekvisita fotografering till att börja med och sen roa mig med alla mina filter jag skall inhandla och inviga..

Nu har jag iallafall bildbevis på att jag får fotografera min dotter i studion för här hann jag ta två snabba ;) trots att ena bilden är suddig så kan inte en mammas hjärta säga nej till sitt charmtroll:



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hoppas du får en fin torsdagskväll! =)

2012-02-09 @ 20:37:20
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0