Smyckesfotografering med Filip & Martin

En till bild ifrån smyckesfotografringen med alla ilika teman vi körde, det blev en hel del olika set och styling för att få till alla de olika bilderna.
Ska sätta mig och skriva ett lite större blogginlägg när väl blogg.se fungerar något bättre om hur vi jobbat den här dagen för att få till alla de olika stilarna och bilderna vi körde. Det var en något intensiv dag men det gav utdelning och var otroligt roligt.

Smycken ifrån: www.filipmartin.se och Make Upen står Make Up Store här i Eskilstuna för med underbara Gina. Detta är en tjej som varit med mig ifrån min första riktiga modellfotografering och även sett min utveckling så det är otroligt roligt att få jobba vidare med henne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0