Bröllopsfotografering idag, laddad som få..

Idag står det bröllopsfotografering på schemat och just nu sitter jag och går igenom de exemplbilder som bruden visat mig där de har lite önskemål angående sina bilder. Jag har ett helt upplägg på hur jag skall fotorafera idag och jag hoppas verkligen att det inte kommer att regna. Ska ner och hämta ut ett paraply ifrån Mäster Skoog som skall få medverka plus en hel del annat som ni säkert får ta del av här sedan.

Kommer att få tala engelska idag så om ni undrar sedan varför en del saker står på engelska är det för att brudgum och bestman talar det språket. Detta skall bli så roligt och jag är så laddad för detta ärofyllda uppdrag.


Tills dess så bjuder jag på några bilder ifrån bröllopet som jag fotograferade på nyårsafton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0