En preview:

Idag har jag varit iväg på fototräff i Hallstahammar & med mig hade jag såklart en av mina ballerinor samt en av de modeller jag arbetat mest med.

Ballerinafotograferingen blev till slut en riktig modellfotografering med porträtt på fröken som jag inte fotograferat innan då vi alltid varit inne på att ta bilder till utställningen.

På modellfotograferingen med Sofia invigdes mina underbara Musse Pigg öron & jag fick leka lite make up artist igen, alldeles för länge sedan. Resultatet får ni se när jag får tiden över till att retuschera dom men här är en liten sneak peek direkt ifrån kameran:


Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Musse Pigg temat låter spännande :)

2012-05-27 @ 09:02:08
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0