ABC - Förskoleprojekt..

Just nu försöker jag piggna till, självklart åkte jag på en otroligt mysig hosta när jag ändå var i farten så det har inte blivit mycket gjort här inte. Men nu är det dags att sätta fart. denna vecka fick jag in ordrar ifrån 86 familjer då de ville ha bilder på sina barn från förskolefotograferingen jag gjorde för 2 veckor sedan. bara att sätta sig och skriva 80 stycken fakturor för hand, någon som vill byta?

Om inte det är nog så håller jag på med ett ABC-projekt där jag ska göra touchplattor till en förskola från A - Ö och det är ju lite jobb med att få fram bilderna för jag vill ju få med alla mina bilder såklart. Här är några smakprov på vad barnen ska få kika på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0