Veckans Instagram..

En vecka med instagram och det kan hända mycket. Om man sedan slår ihop alla bilder & vet bakgrunden till varför de tas, är det bara en tillfällighet, egocentriskt (dagens) eller helt enkelt för att du vill visa upp något speciellt.

Denna vecka har varit riktigt blandad när man ser efter. Alltifrån till att jag fan en egobild på kameran jag tyckte om från nya vinterjackan jag av någon anledning ville visa upp till en dag med ett studioset på jobbet inför en nyföddfotografering.

Sen smyger det alltid in bilder på min dagliga glädje, mitt minimonster i sin leoparddräkt. Något tröttsamt för vissa med dagens på vad sonen har på sig men en i veckan ska jag väl iallafall våga mig på. Han får mig ju att vilja vakna upp & må så bra jag kan varje dag så jag får dela den med honom.

En sanningens ord på norska kom även med då mon moder varit på besök därifrån & en bild ifrån min tokiga odåga och bättre hälft som bjöd mig på middag i förra helgen. Något som görs allt för sällan som småbarnsförälder.

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0