Secret Moments - Boudoir

Årets första riktiga boudoir fotografering ägde rum idag med en otroligt vacker och glad kvinna som här fastnade i dagens naturliga ljus. Det kommer att bli fler morgongåve fotograferingar här framöver så detta är en liten teaser på vad som komma skall.

I vanlig ordning kunde jag inte bestämma mig om den skulle vara i färg eller svart vitt. Hoppas få ännu fler fotograferingar av denna typ, att fler vågar sig på att ge detta till sin käresta.

Du måste inte vara 20+- för att bli vacker på bild jag lovar, ni är vackra precis som ni är och jag tror att ni omöjligt kan gissa frökens ålder som inte har någon som helst betydelse. Bara en påminnelse om att denna fotografering passar dig oavsett ålder, längd eller kroppstyp. En kvinna är vacker precis som hon är och det vill jag framhäva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0