Nystartad FOTOBLOGG!


   Börjar med att lägga ut en av mina modellbilder som jag tog igår för att inviga min nya blogg. Jag har en Make Up Artist utbildning på INT Make Up Center i Stockholm och arbetar bara med Make Up Stores produkter. oftast är det jag som sminkar de modeller jag lägger ut bilder på och jag står som fotograf och make up artist om inget annat anges.

   Är en 27 årig tjej ifrån Eskilstuna som älskar att ta bilder och förmedla en känsla och hoppas att även många av mina bilder skall skänka er en tanke eller två. Börjar med att lägga ut min första bild på denna blogg som sagt, håll till godo:





Modell: Nadja R
Fotograf Kristin Lundberg, Jag
Make Up Artist: Kristin Lundberg, Jag


Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

I like it :) keep up the good work, Kristin!

2010-07-12 @ 14:05:05
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Super fin bild! haha så spännande! ;)

2010-07-12 @ 15:29:28
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0