Fullt upp denna vecka men bjuder på en fitnessbild från torsdagens fotografering.

I fredags fotograferade jag två modeller och ställde själv upp som modellfotografering, min första på 1 år det ni :) I lördags bar det av tidigt tidigt för att först sminka en brud och sedan fotografera ett helt bröllop. Blev klar runt 15 och klockan 16:00 var det dags igen, denna gång för en gravidfotografering.

Sen var det faktiskt meningen att jag skulle tillbaka till Hallstahammar för att träffa en drös fotografer, make up artister och modeller men jag gav upp den tanken när jag kände efter fotosessionen att jag ej träffat min dotter på två dagar, mitt hjärta ville bara hem helt enkelt.


Idag har det varit jobb på Fazer och sen hem för att fira mors dag så lite kärlek för att ladda batterierna har jag iallafall fått särskilt nu när jg kommer ha en helspäckad vecka med bröllopsfotografering mitt i veckan, förlovningsfoto, hästporträtt samt en hästtävling jag skall medverka i och fotografera under helgen. Skall även hinna med och retuschera 3 fotosessioner och ta bilder på Fazers företagsfest som är enna helg.


Så om jag verkar lite frånvarande denna vecka beror det bara på att jag har FULLT UPP!!! :)




Fick ett sms här nyligen där fitnesspolaren var mycket nöjda med mina bilder så nu är jag något glad kan jag säga :)


Nadja
Fotograf & Retushering: Kristin Lunberg

Kommentarer
Postat av: Nadja

Spännande att du ska på intervjun, bara hoppas att det med ger något.. fast du har ju att göra ;-) Bilden blev så himla bra, jag är lika nöjd som dom är!

2011-05-31 @ 11:16:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0