Fotografen blir mamma i April..

I maj nästa år är jag beräknad att föda mitt minimonster men är helt inställd att jag även denna gång kommer att få ett barn som blir för tidigt född. Min förra graviditet var inte bland det roligaste jag genomlevt även om det bara kom något underbart ifrån det. mmin dotter Thilda kom den 3 maj 2009 och hon blir storasyster 2012. Sen tror jag inte min kropp klarar av fler barn. Nu är jag i vecka 16 och jobbar på som vanligt, här är en bild på lilla vilda Thilda när hon var 4 veckor. När hon föddes vägde hon 2300 gram och var hela 42 cm lång.





Kommentarer
Postat av: Ann Kykyri

Nämen grattis!

2011-11-05 @ 10:38:01
URL: http://kykyri.com
Postat av: puffen

2013?? ska du vara gravid i två år eller?? ;)

2011-11-05 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0