TÄVLING på Facebook

Jag kan meddela att jag har en tävling på facebook där man tävlar om en fotografering hos mig värde 2365:- och i den ingår detta:


-1-2 timmars studiofotografering
-10 st bilder på skiva
-2 st 15x20 cm förstoringar
- Makeup eller en A3 Förstoring


Jag har fått en sådan otrolig respons på denna tävling vi är nu uppe i 549 stycken deltagare och jag har fått en ökning av 67 personer till min facebook grupp vilket jag tycker är helt underbart. Jag får mail och vänförfrågningar var dag från människor som är med i tävlingen. Jag kommer nog att ge ut en rabattkod till alla som ej vinner när denna tävling är över ;)


För er som vill finna till tävlingen eller facebook gruppen kan ni göra det HÄR!
-1-2 timmars studiofotografering
-10 st bilder på skiva
-2 st 15x20 cm förstoringar
- Makeup eller en A3 Förstoring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0