Ballerinafotografering & Havandeskapsförgiftning?

Det har hänt lite i helgen, har varit inne på sjukhuset och roat mig för fullt, har tydligen fått högt blodtryck helt plötsligt ochhar tendenser till havandeskapsförgifning så nu är det myckert vila framöver. Jag börjar snabbt känna av mina begränsningar men kan ändå finna en hel el guldkorn bland allt mitt bildmaterial som jag får ta del av när jag ej orkar så mycket som jag vill. Pricken över iet var nog huvudvärken som jag fått som de varnat mig för och proteiner i urinen, otroligt spännande. Det blir in till sjukhuset ett par vändor denna vecka, tillväxtultraljud & så skall de ha koll på min blodtryck.

Hade dock en snabb bildvisning igår för mina ballerinor som jag fotograferat under min graviditet här med bilder som skall medverka på en utställning och här är en jag har hållt på att missa helt.

Lite BTS bilder fann jag med, ska dela med mig av dom när väl utställningen skall ske för lite roligt är det allt :)


Här är då julia so jag nog inte kommer att kunna träffa förrän jag har fått min lilla knodd så därför passar jag på att dela med mig av hennes bilder.



Kommentarer
Postat av: Madde

underbar bild:) Verkligen älskar dina ballerina bilder:D

2012-04-03 @ 09:12:51
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: jeanette

Underbar bild med ett otroligt ljus.

2012-04-17 @ 18:35:04
URL: http://snackalagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0