Det går i släkten..

Fick åka från sjukhuset vid klockan 18 med en parkeringsbiljett på 13:-, what are the odds? ;)

Hem till en dotter som ville brotta ner sin moder det första hon ville. Men inte sådan bra ide kanske då hennes mamma har en lättare havandeskapsförgiftning & nog bara ska ta det lilla lugna.

En liten rolig anekdot dock som fick mig att skratta rätt så rejält denna dag var följande scenario:

"Farmor upptäcker att någon målat med röd krita på golvet & frågar minimonstret om hon vet vem det kan vara. Tösen lägger sig på golvet & inspekterar för att sedan säga, Det var inte jag det var Blixten Mc Queen!"

Till saken hör att när hennes mor var liten så var det inte JAG som målat på väggen, det var ZORRO!

På tal om mödrar, något glädjande idag är att MIN mor kommer & besöker mig hela vägen ifrån Trondheim i Norge!


Kommentarer
Postat av: william

så söt bild & header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 19:21:02
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0