Insåg precis mina begränsningar..

Akta er det kan bli personligt! Just precis nu har jag avslutat ett samtal med min bästa väninna Niffert, ja ni läste rätt för det är vad jag döpte henne till en gång när jag blev arg på fröken.

Var bara tvungen att få prata av mig idag efter att jag förstått att jag nog inte mår så bra alls som jag ger sken av med mina smileys & falska påklistrade leende jag har när jag möter folk & säger att nej det är inget fel på mig, en dag i taget! Jag mår inte bra så är det bara, inse fakta!

Snart dags att frita ett vilddjur & välkomna det till världen till en ack så förvirrad moder som just nu inte vet vad hon heter eller klarar av. Jag glömmer bort saker, har ingen ork & det bränner så förbaskat i själen av att jag ej orkat leka & umgås med min älskade dotter, det svider i mig varje gång jag hör henne leka & skratta med sin fader medans jag får stå på sidan & titta på.

Nog om snyfthistorier jag inser idag mina begränsningar & lägger all min energi på att förbereda mig för en förlossning..

Monstret ska bli storasyster:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0