Inredningstips..

Det är detaljerna som gör det & när jag var & sprang på gamla stan här i Eskilstuna fann jag en riktigt mysig liten butik, Emelies Hår, Hopp & Kärlek. Där inne fann jag dessa små söta "lappar" med sedvänliga citat så som Carpe Diem etc & tyckte de var ett riktigt roligt tillskott till heminredningen. När jag sen fick veta att de kunde ta beställning & skriva vilken text man ville så kunde jag ju inte låta bli & beställde denna som jag hämtade idag. Hur nöjd som helst så nu måste jag in & beställa mera.

Så vill ni ha något eget & personligt tycker jag definitivt att ni skall gå en vända dit. Ge bort i present, kuddar till dopet eller bebisens första filt. Det är helt klart värt det, det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0