Lite barnfotografering..

Blir det allt idag, en liten tös ska komma till studion & bli förevigad. Sist hon var här så fotograferades lillebror som då var 4 dagar gammal när han poserade på en gitarr. Så jag ska göra mig själv yr genom att blåsa upp en drös med ballonger.

Tills dess bjuder jag på två bilder från en fotografering jag ej hunnit blogga om ännu.

Ibland så går inte en syskonfotografering som man vill när barnen inte vill samspela framför kameran.

Men barn är barn & jag låter de alltid leka bäst de vill så jag får lite mera spontana bilder. Och om storebror gör grimaser på ena bilden & syster på den andra så kan man trots det rädda bilden det lovar jag, ska demonstrera det senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0