Med i bröllopsbilagan idag:

Idag är jag med i helgbilagan Evelinas bröllopstidning. Dels med bilder på min systers bröllop som var väldigt speciellt.

Inte nog för att jag var make up artisten, fotografen & toastmadamen utan för att mun syster är ej som alla andra. Hon red in till kyrkan & gick ut till Star Wars marschen.

Och så har jag bild på ett bröllopspar med två brudar, Åsa & Marika i Mellösa något som jag verkligen såg fram emot förra året att få föreviga.

För mer bilder gå in på hemsidan: www.kristin-photography.se


Kommentarer
Postat av: Madde

sv:åh, va kul, grattis:D

Hoppas många blir inspirerade att anlita dig nu:)

2012-02-11 @ 21:19:34
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0