Att få vakna bredvid detta leende..

...gör ju bara att man längtar till kvällen så man får vakna upp igen. Att känslan kan vara så stark & kärleken till sitt barn kan vara så stor. Man kan tycka att barnen borde vara mest beroende av dig men just nu känner jag att jag är mer beroende av dom för utan dom vorre jag ingenting. Igår fick jag till en helt underbar bild på mig & min son (sonen var underbar såklart) så idag efter dagens gravidfotografering så är det lilltösens tur att fastna på bild med sin moder..


Kommentarer
Postat av: Jezzie

Ja barnen är det mest fantastiska man har och deras leende får en verkligen att smälta!
Och dina bilder är helt underbara!

2012-07-16 @ 12:01:49
URL: http://www.blackandpinkdemon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0