Fine Art Nude - Gravidfotografering

Det FINNS inget vackrare än en gravid kvinna så är det bara och att de ej är så sugna att föreviga sin mage och dessutom göra fine art nude bilder förstår jag inte. Det är vackert med att bara få föreviga en gravidmage sålkart men jag önskar att jag fick göra mer av dena typen av fotograferingar på gravidmagar för jag tycker det är så otroligt vackert och blir bara lycklig när jag får gå igenom dessa bilder.

Jag ska faktiskt ta mig till en väninna som också är fotograf och föreviga min mage tillsammans med min sambo, vi får se om även jag då kastar kläderna för denna typen av bilder eller om vi väljer att föreviga oss ute i vårsolen. Bilder skall jag ha iallafall så den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Madde

sv:haha, som mina;) (när de sover, hihi)



Oj, vilken vacker bild:D

2012-03-30 @ 12:32:25
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag hoppas att jag hinner gå ner en del innan nästa graviditet så att jag kan fota en del gravidbilder då :D

2012-03-31 @ 04:40:41
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0