Gräsänkan saknar sin familj!

Odågan är på chefsutbildning i Kungör och jag kan inte göra annat än att säga att vad i hela världen skulle jag ta mig till utan honom :( usch, var en trist dag igår och det blir en tristare utan honom som alltid får mig att skratta så tokig som han är. Monstret saknar honom med det är det första hon pratar om när hon vaknar här på morgonen och igår fick jag skäll för att vi började äta utan att pappa satt vid matbordet. Hon har pli på sina föräldrar den lille ;)

När jag försökte få med henne på en av mina gravidbilder så fick hon först leka loss med pappa i studion och denna lilla bild knep mamas lilla hjärta, min familj, mitt allt!



Kommentarer
Postat av: Madde

åh, så vacker bild:)

2012-03-30 @ 08:22:47
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0