Hela världen stannar upp..

..när ens barn blir sjukt. Natten till söndagen trodde jag tösen inte kunde andas, hörde bara ett väsande i babymonitorn & jag tror aldrig den här gravidmagen har varit så snabb nerför trappen.

Det har blivit 8 timmars sömn på två nätter då hon hostar & är så otroligt mammig så det har varken blivit något fotande eller retuscherande på dagarna som jag tänkt. Igår däckade jag helt så jag hoppas jag får något gjort idag så jag ej halkar efter.

Fann iallafall att jag fotograferat den sista snön med tösen som bara skänker ett leende till en mammas öga :)


Kommentarer
Postat av: Madde

usch då, hoppas hon blir frisk snart.



Vilka vackra bilder:)

2012-03-13 @ 10:59:20
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0