Imorgon kommer Musse

Imorgon kommer en av bilderna med mina Musse Pigg öron jag tagit (mest som skoj) men det kommer självklart under lite mera seriösa former. Det är ju därför jag köpt dom.

Efter att ha somnat i min dotters säng när sambon bytte blöjan på henne för att sedan släpa sig vidare och somna i soffan i 2 timmar, avslutar jag härmed kvällen med att bloda ner hela skrivbordet då jag självklart skall börja blöda näsblod mitt i alltihopp, annars hade Musse dykt upp här på bloggen idag men ni får allt vänta tills imorgon för nu är jag alldeles för trött.


Måste försöka få ihop planerna för morgondagen med då det blev 2 nyfödffotograferingar bokade den här veckan och med så kort varsel så känner jag mig lite stressad för jag vill ju prestera bra när lillkillen kommer imorgon.


Jag ska få fotografafera ett prematurbarn för första gången förutom min egna dotter så det ska faktiskt bli spännande. Han blir 7 veckor imorgon men är lika stor som en normalstor bebis just nu så detta ska bli spännande.


Nu har mitt tangentbord varnat för låg batterinivå 10 ggr under denna text så det är nog dags att lägga ner och ladda batterierna inför imorgon.


GODNATT!!!




Min dotter 4 veckor
Föddes 3 maj 2009
2300 gram
42 cm


Detta var innan jag började fotografera

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken vacker bild, så full av kärlek:)

2012-03-11 @ 11:17:33
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0