Maria Montazami på magen?!

Igår var jag och fotograferade på Make Up Store här i Eskilstuna då Maria Montazami var på besök inför lanseringen av hennes nya läppstift. riktigt rolig afton med många skratt och jag kunde ju inte låta bli att bara stå och le som en dummer när alla små barn kom in med sina föräldrar och var helt till sig när de såg Maria.

Maria var för den delen inte alls som jag trott, har alltid tyckt hon verkat vara vettig men nu när man träffat henne och ser vilken varm och go människa hon faktiskt är så blir det ju bara ännu bättre. Sen att man fick umgås med sina gamla Make Up Store kollegor var ju inte helt fel det heller.


Med en gravidmage i vägen och en kamera som tog plats på annat håll knäppta jag av alltifrån interiörbilder till porträtt för de som ville bli förevigade med Maria, dessa bilder (De på bild tillsammans med Maria) kommer att dyka upp på hemsidan sen för de som vill se: www.kristin-photography.se


Sen när allt var över kom nog en av de roligaste sakerna under kvällen, jag höll på att skämmas ihjäl men frågar man inte så får man inga svar så är det. För jag undrade nämligen om jag kunde få en gigantisk autograf på min gravida lilla mage! Varför, jo för att jag i denna stund sitter och håller på att ta lite annorlunda gravidbilder och tänkte att detta om något är udda. Maria föll ut i skratt och sa "Självklart, släng fram magen!" Första gången hon skrivit på någons mage förut så jag kände mig lite speciell ;)


I eftermiddag skall ni få se resultatet av denna autograf som jag självklart förevigade på bild i studion så fort jag kom hem men NU lite bilder ifrån kvällen:



Kommentarer
Postat av: EllinorO

Vad roligt.



Det måste ju kännas jättekul. Vilka härliga bilder du har tagit.

2012-03-16 @ 11:38:46
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com
Postat av: jeanette

Snygga bilder du fått till. Hade varit roligt att va där men som alltid va det jobbet som kallade. Roligt med autografen på magen.

2012-03-16 @ 12:16:12
URL: http://snackalagom.blogg.se/
Postat av: jeanette

Härliga bilder. Hade varit kul att va där men tyvärr kallade jobbet. Roligt med autografen

2012-03-16 @ 12:21:57
URL: http://snackalagom.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hahaha! Inte illa =)Det skulle man haft!



Trevlig kväll!

2012-03-16 @ 17:17:00
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0