Nyföddfotografering - Favoriten från gårdagen

Igår fick jag föreviga en gammal arbetskamrats lilla sötnos som dessutom fick sitt namn efter att han lämnat studion. De tyckte kanske inte att John Doe var passande när de åkte så de gav honom ett namn innan jag kunde visa dom bildgalleriet jag gjort till dom ;)

Nej gravidfotografering & nyföddfotografering är nog det jag tycker är allra roligast just nu det kan ju också bero på att jag själv skall få ett litet knyte hör inom kort, bara några få veckor kvar sen kommer jag fotografera en nyfödd varje dag i 3 veckors tid tror jag allt så nu gäller det att vara kreativ och komma på bra bildideer tills det lilla knytet kommer till världen.

Här är iallafall en av bilderna från gårdagen, en av de få när han faktiskt öppnade ögonen och ej var arg, bitter och tvär:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sådan sötis :)



2012-03-24 @ 14:42:34
URL: http://imitthem.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: åh, va tråkigt, fast brukar ju vara så tyvärr:/



Vilken sötnos och vilken vacker bild:D

2012-03-25 @ 10:05:03
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0