Bilder till utställningen:

Nu är det inte långt kvar innan jag kan känna mig klar med de bilder jag arbetat med under min graviditet. Ballerionor är ju det jag siktat in mig på och nu har jag en hel drös med underbara bilder jag egentligen vill dela med mig av men det kommer nog att dröja för jag vill ju ha något nytt att visa på utställningen som kommer att vara. Den kommer ej att vara stor men den kommer att ligga uppe en längre tid med mina bilder vilket är hur kul som hellst.

Snart kan jag tapetsera en hel vägg med bara mina ballerinor ;)

En favorit i repris:

Kommentarer
Postat av: madde

Va kul:-)

Åh, denna bild är ju så vacker:-)

2012-05-26 @ 12:43:42
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0