Förlåt för frånvaron - Sjukdomar hägrar

Denna vecka har jag legat helt däckad och knappt tagit mig ur sängen, eller snarare när jag försökt har jag halvt knatrat så det har ej varit någon ide att ens försöka. Har ju haft en nyföddfotograferings workshop idag så jag har samlat kraft för att orka med den.

Det började med mjölkstockning (jag som redan hade högt blodtryck) sedan fick jag feber och ryggsmärta så igår bar det av till sjukan. Mycket riktigt självklart skall jag även få urinvägsinfektion som gått upp i njurarna, inte konstigt att man har frossa,feber och ej kan ligga och sova på nätterna då inte.


Var lite orolig för hur dagen skulle gå men det blev en hel del pauser, en arg bebis som tills slut både kissade och gjorde det andra på sin moder när han väl tröttnat, underbart :) det är sådant man får ta när man håller på.


Säkerhet, bildkomposition, ljussättning, uppbyggandet av bilcer och en hel del tips och ideer som nu skall skrivas ner och levereras snyggt till alla deltagare så de minns allt vi gått igenom. det var ju en del.


Det blir inga bilder ikväll ifrån dagen men däremot bjuder jag på en nyfödd liten tös som jag fick äran att föreviga i vintras:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0