Foto Workshop - Nyföddfotografering i Eskilstuna

Nästa söndag den 13 maj är det dags för min första workshop och denna gång inriktar jag mit på nyföddfotografering då det ligger mig så otroligt varmt om hjärtat. Har dessutom fått äran att bli sponsrad av min leverantör för det mesta av min rekvisita som mössan och blöjskyddet på bilden som jag köpt av Eva som finns på facebook via den HÄR länken.

För er som är intresserade av en workshop hos mig så kan ni finna fler bilder och information på min facebooksida: Kristin Lundberg - Photography



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte fina bilder du tar !!'Lust att ge kritik till någon av mina bilder ?

är nybörjare

2012-05-16 @ 16:11:30
URL: http://bycjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0